En tillplattad bäver med sina bästa silver skor:)

 ah det va mitt nya uttryck för dagen, jag kände mig som en sådan på jobbet i dag:)Hur man nu kan göra det, men ni som känner mig, kan mina uttryck!

Ja som sagt, så har jag jobbat i dag o ska göra det resten av veckan oxå, det är långa dagar, men det är fina pengar! Jag har några riktigt grymma jobbar kompisar, vi gör det bästa av dagen, fyller det med mkt snack o skratt, ah vi är rätt töntiga ihop,men dagarna går bättre då:) jag lovar! Myggan-Malena är en av dom,som håller eliten i topp på NELSONS!

jaha o nu e det kväll, Har vatt hästfri i dag, Snälla söta Anna hjälper mig med Metti. Tack <3 jag skulle dansat i kväll, men tyckte jag var hemma så sent, så det blev en lång promenix med Mammsen och Addi bus, skönt att komma ut en runda efter en dag inne på ett lager. Så nu tänkte jag göra lite nytta, behöver plugga lite engelska, det är faktiskt riktigt kul:) så det ska jag minsann göra nu, ett tag innan john blund knackar på dörren!
För i morgon kväll bär det av till Medborgar skolan för ännu en förhoppningsvis bra lektion, Vi har verkligen en toppen lärare.
 För honom!
Och förresten jag fick hem papperna om Helgens Tävling. Malmö Int! Ska bli så skoj.
Nej nu minsann måste Sabina gå o plugga lite, jag börjar snart bli trött. Och hos Addi har nog john blund redan   redan vatt;)          
 
Ha det så bra alla.
"Om verkligheten vill nå mig, vet den var jag finns."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0