Kurs för Annica Aller m.m:)

Dålig på att uppdatera som vanligt, vilken usel bloggare jag är!

I går åkte hjärtat hem:( trisst.. Dagarna går fort när man har roligt! Men jag ska snart boka biljett upp till dig<3
Men på kvällen kom Bror,Fia o Barnen. Vi åt en massa gott,och hade trevligt:) Agnes och Axel öppnar påsk presenter!


I dag, har vatt en toppen dag. vid 9 tiden åkte jag o Addi till K-hamn på Agility-kurs för Annica Aller. Vilken Människa så grymt bra! Vi tränade kombinationer, sväng träning, slalom teknik. och Massor av Handling! Addi gick super! och med Annicas små knep som hon lär ut, så fick vi upp ännu högre tempo än vanligt o riktigt bra svängar:) och vilket härligt gäng vi är,verkligen super kuul. Så i morgon väntas även en hel dag fylld av BARA Agility!!!!!! 09.30- 17.00... Addi och jag är ganska slut i kväll. 

Jag tänkte dansa i kväll, men benen orkade inte det sa dom:) så de blir en Fika på böckmans med min älskade Mygga Malena. Skit snack och en god kaka, hur fint är inte det?





Babe försökte packa väskan, men lyckas trilla av stolen, nykter? :):)

Addi o hans lilla samling:)


Kommentarer
Postat av: emma

Jisses vad stora Macke o Fias bebbar har blivit! :D

2010-04-08 @ 20:11:20
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Malena

Ja de ska bli spännande att se vad ni lärt er =)

2010-04-08 @ 22:49:39
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så kul att ni är nöjda med kursen:-p

2010-04-09 @ 11:01:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=jezzicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0