Nu va det alldeles förlängesen jag uppdaterade bloggen!

Sorry för att jag inte vatt här på länge, tanken har vatt där:) hm har väl inte hänt för mkt sen sist, dagarna är som rätt så lika, men ändå trevliga. Helgen: I Fredes va det ju bara så underbart väder<3 jag o hjärtat låg på soldäcket nere vid sjön hela dagen o solade på några madrasser, såååå skönt! Addi han tyckte dock solning var överskattat, så han roade sig i flera timmar med sin boll, den e helig minsann!

På kvällen bar det av till Myggan på lite förfest för att senare dra i väg på dans:) väldans trevlig kväll!

Lördagen: Klockan ringde tidigt, jag va duktigt trött vill jag lova, med tanke på att man va i säng lite sent, självförvållat jag vet. Men det bar av till Klubben för utbildning och kolla på Mental testen, mkt intressant att se! På eftermiddagen när vi var klara, så började det ösregna, men jag o addi tog oss i kragen och körde lite lydnad, gick toppen... efter denna dagen var slut, så var även jag sluuut. Blev bara hemma kväll med film och massor av godis o myyys <3

Söndag: Morgonen började med Agility träning, det gick verkligen så bra. Addi var så uppmärksam och fixade allt galant! Men ska träna vippen mer, gå fram längre innan han går av.

sen drog hela familjen i väg på en "söndags" tripp till simrishamn, åt på en god restaurang och hade det trevligt. Var och kollade läget i lite affärer som var öppna med;)

Så ja, helgen va optimal...:)

O nu i dag så har min kära bil fått nya fina sommar däck, dom andra va slitna så nu blev det nya minsann!
Dagen har annars vatt lugn, bara gosat med <3 at.
O i kväll har jag O Addi vatt på lydnadaden, den började idag, så kul och en jätte härlig grupp. Han gick toppen, fin linförhet, och låg hela plats liggningen uta problem. Vilken kille!

Nu ska jag se på tv, och dricka honungsvatten, min hals är inte okej!!!

Hej svejs på er.

Kommentarer
Postat av: emma

Låter som en fullspäckad och mysig helg! :)



2010-03-30 @ 19:26:28
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0