Underbara Helg

Förlåt för alldelles för lite bloggande på sistone, dåligt av mig, jag vet! Men jag får skylla på att jag har jobbat övertid o vatt helt slut när ja väl kommit hem.
Men nu är jag tillbka på spåret igen:)så vad har hänt i helgen, hm. Fredagen blev lugn, efter övertid på jobbet,så hanns det bara med det vanliga, häst o hund! Addi fick sig ett bad oxå, inte jätte populärt från hans sida men fin  blev han! Sen packade jag väskan inför lördagens tävling.
Så ja Lördagen började sådär lagom tidigt på morgonen,hämtade Elaine o Mötte upp Malena för vår tur till Malmö Ink, full fart dit i ÖS REGN. 
Såg knappt vägen. Men väl framme på plats, stövlar vi in med all vår packning, hundar o ungar haha. En jätte trevlig dag,med tävling och mässa! Jag är jätte nöjd med starten vi gjorde, jag klantade mig dock, tappade Addi bakom ryggen, helt klart ett klant fel. Men det gör inget, han gick super bra,han va taggad till tusen o så klantade matte till det:) taskigt läge. Men han är så duktig min lilla Grabb! Jaja sen gick vi o kollade på mässan, oh ja ni har rätt, jag handlade, fast bara lite:) kryss i taket! Köpte en grymmt fin stor dyna till Addi o lite smått o gott. Ja just det får ju inte glömma att vi köpte rostade mandlar. 1 kilo. Jag o Elaine hade det som färdkost hem, vi åt o vi åt, tillslut när vi kört 2 timmar säger Elaine, jag tycker det tar lång tid hem i dag, och ja svarar, ja ändå har jag gasat på bra hela vägen. jajaj vi babblar vidare, o jag slänger ur mig en kommentar om hur fint det är o köra här:) o elaine hålle fullständigt med. O vi fortsätter att äta våra mandlar,snacka skit o lyssna på dålig musik. DÅ HÄNDER DET, vi är i HALMSTAD:) nu vet jag vad alla tänker. Din dumma kossa, hur förvirrad är du. köra så många mil åt helt fel håll. Men ah vad ska jag säg, jag försvarar mig med att vi åt mandlar haha.Vi skrattade verkligen konstant hela vägen hem efter vårt lilla äventyr, väldigt skoj när det händer ngt:) Det är verkligen sånt här man inte ska berätta lr skriva i sin blogg, men jag bjuder på det, ha lite roligt på min bekostnad, det har jag;) Mohaha. BROMÖLLA- MALMÖ. MALMÖ-HALMSTAD slutstation BROMÖLLA.

jajaj hem kom vi ialf, o det är huvudsaken. Fullt ös upp t Malena där hon väntade med vin. Så gott, vi satt där o pratade o pratade, stackars fischer fick men för livet:) sen drog vi ner till Brassan, ah det va faktiskt trevligt. MKT DANS blev det!

Nej nu ska jag hoppa upp ur sängen, äts frukost sen ut på Nix me Kalle lilla, resumera gårdagen haha.
Ha en bra dag alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0