Sjukling:(

Hej på er alla!

Ingen jätte kul dag i dag, vaknade av klockan 04.45, sen dax att köra till jobbet, mådde jätte illa och va seg som en snigel, jag försökte vara positiv o tänka att jag bara va trött. Men icke sa nicke, dagen fortsatte med feber o illamående. HATAR ATT VA SJUK!


Och jag längtar till sommaren:) då ska jag va frisk o pigg som en lärka, det har jag minsann bestämmt.


Agility träning i sommras utanför Norrskedika:)Kände minsann för att lägga upp lite sommar bilder,så man kan längta lite extra!

Jag blev så glad i dag, Jessica skickade i dag o sa att jag fick en plats på Annica Aller kursen nu i Påsk. Ska bli så skoj, tack för att ni tänkte på oss:)

Jaja nu ska jag bädda ner mig i soffan framför tvn o bara försöka bli frisk.

snart är det ons,jag vill ha ons nu. Då kommer Hjärat hem. Längtar <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa du snart är jag på ingång hjärtat..:D..längtar

2010-03-22 @ 22:45:03
Postat av: Jessica

Kom på att jag inte har din mailadress, skicka den, så skickar jag info om AA-kursen.



Klart du ska vara med, kul att du kunde & ville (menar både laget & på AA-kursen;-))

2010-03-23 @ 08:47:42
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=jezzicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0